שירות יעוץ בתחום הניקיון

מוסדות ועסקים רבים משקיעים סכומים רבים מידיי שנה עבור שירותי ניקיון שהם צורכים אך לרוב התקציב אינו מנותב נכון והדרישות מהחברת ניקיון או מהעובדים אם הזמן נשחק או לא מוגדר נכון מחוסר מקצועיות ומצריך יועץ מקצועי המבין בתחום הניקיון
אנו פועלים בענף הניקיון כמה עשורים ומכירים את התחום מכל כיוונו.
יועץ בתחום הניקיון יכול לסייע לחברות, מוסדות עסקים לבנות מכרז ולנהלו, להציב מערך דרישות, לשפר את תהליכי העבודה, להגדיל רווחים ולמקסם את הפוטנציאל הכספי אותו יקדישו לניקיון וכמו כן לתחזוקה הכללית של המקום.
יועץ עסקי יכול להציע נקודת מבט חיצונית ורעיונות חדשים ומקצועיים שילוו וייסייעו לשפר ולהצליח.
התהליך מורכב מכמה צעדים:
התהליך מורכב ממספר אבני דרך:
- ביצוע סקר מקדים הבנת צרכי המקום, שעות העומס סוג וכמות העובדים– דרכו נלמד האתר וממופה על כל צרכיו. התוצר של שלב זה הינו גיבוש רשימת צרכים לרכש והמלצות לגבי שיטת הביצוע.
- תכנון – בשלב זה מתכננים ובונים חליפות שירותים, מפרטי שירות ניקיון יומיומי לכל שטח הקיים באתר. כמו כן, בונים את סידורי העבודה וקובעים תקן כוח אדם.
- בניית תקציב- יש לבחון אם נעדיף הצעה גלובלי או שעתי, ויש להקצות סכום לניקיון שוטף וסכום לניקיון מקצועי, יש לשים לב כי התקציב הוא הגיוני שהספק יכול לעמוד ולבצע המשימות, יש להתחשב בחוקי העבודה. השוות מחירים בין ספקי חומרי ניקיון ובדיקת חלופות חסכוניות ורכישת מכונות וציוד.
- הקמה והטמעה – גיוס כוח אדם והכשרתו לתפקידים שונים באתר. עם כניסתם לתפקיד, העובדים ירואיינו ויודרכו על ידי רכזי כוח האדם, מנהלי האזור או המפקחים המקומיים. לאחר קבלתם לתפקיד, יעברו הדרכה שתעסוק בנושאים: שימוש נכון ובטוח בחומרי ניקיון, נהלי עבודה, שיטות עבודה, עבודה עם ציוד, מיכון ועוד. בשלב זה, מתבצעת הזמנה של חומרים, ציוד ומיכון בהתאם לצרכי הפרויקט.
- תפעול שוטף – כדי להבטיח רמת שרות ותחזוקה ברמה הגבוהה ביותר, אנו מבצעים את עבודות הניקיון על פי תוכנית עבודה ומפרט ניקיון מסודר וממוחשב.
- פיקוח ובקרה – הצבת מנהל אזורי או מפקח מקומי אשר יהיה ממונע ומצויד בטלפון אותו ניתן יהיה להשיג בכל שעה או דרך המוקד הפועל 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה. מנהלת המשק תבצע מספר ביקורות והדרכות לעובדים, ואחת לרבעון נבצע סקר לשביעות רצון במטרה לשפר את התפקוד של עובדינו באתר.
- הפקת לקחים – עריכת ישיבות סטאטוס, שבמהלכן סוקרים את כל דוחות הביקורת השבועיים. מטפלים ומעדכנים את המפרטים בהתאם.
- שיפור ביצועים – לאחר הפקת הלקחים מבצעים את השינויים הנדרשים באתר.